Índex del Fòrum de www.mediona.info www.mediona.info
El fòrum sobre Mediona i altres coses
www.mediona.info

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

CORAL MEDIONA

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.mediona.info -> Festes i Cultura
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Josep

Registrat: 04 Feb 2005
Missatges: 45
Ubicació: Mediona

MissatgePublicat: Dc Set 06, 2006 3:51 am    Assumpte: CORAL MEDIONA Respondre citant

Hola, Us faig la comunicació que el proper dia 17 de setembre la Coral Mediona, actuarà a partir de les 4 de la tarda en la NOVALLAR, en un acte de portes obertes en motiu de la inaguracií de la mateixa, serà un dia interessant us animeu a venir?
Josep
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
lluispf

Registrat: 08 Nov 2005
Missatges: 18
Ubicació: La Font del Bosc

MissatgePublicat: Dc Set 06, 2006 11:38 pm    Assumpte: Aquestes activitats estan molt bé! Respondre citant

Hola Josep! Vaig llegint els teus missatges a través dels quals ens informes de les diverses activitats programades a La Font del Bosc i volia agrair-t'ho. Aquestes darreres informacions sobre la coral i les classes de sardanes m'han interessat molt, especialment la última. Fa alguns anys vaig fer un curs de sardanes però, per ser sincer, he oblidat pràcticament tot el que vaig aprendre, així que ara no tinc excusa per tornar a intentar-ho. Per cert, si et sembla bé, penjaré aquestes informacions a l'agenda cultural de la meva web. Fins aviat! Smile
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Josep

Registrat: 04 Feb 2005
Missatges: 45
Ubicació: Mediona

MissatgePublicat: Dl Set 11, 2006 12:34 am    Assumpte: sardanes i altres activitats Respondre citant

Molt agrait pel teu interès, doncs sincerament crec que totes les activitats que hem endegat son per que puguin gaudir del local tots els veïns i fins hi tot d'altres indrets, sempre amb bon rotllo, t'ha agraire que facis estensible totes les activitats a les teves amistats.
moltes gràcies
Josep
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.mediona.info -> Festes i Cultura Totes les hores són GMT + 2 Hores
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum