| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Josep
Registrat: 04 Feb 2005 Missatges: 45 Ubicació: Mediona
|
Publicat: Dc Set 06, 2006 3:51 am Assumpte: CORAL MEDIONA |
|
|
Hola, Us faig la comunicació que el proper dia 17 de setembre la Coral Mediona, actuarà a partir de les 4 de la tarda en la NOVALLAR, en un acte de portes obertes en motiu de la inaguracií de la mateixa, serà un dia interessant us animeu a venir?
Josep |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lluispf
Registrat: 08 Nov 2005 Missatges: 18 Ubicació: La Font del Bosc
|
Publicat: Dc Set 06, 2006 11:38 pm Assumpte: Aquestes activitats estan molt bé! |
|
|
Hola Josep! Vaig llegint els teus missatges a través dels quals ens informes de les diverses activitats programades a La Font del Bosc i volia agrair-t'ho. Aquestes darreres informacions sobre la coral i les classes de sardanes m'han interessat molt, especialment la última. Fa alguns anys vaig fer un curs de sardanes però, per ser sincer, he oblidat pràcticament tot el que vaig aprendre, així que ara no tinc excusa per tornar a intentar-ho. Per cert, si et sembla bé, penjaré aquestes informacions a l'agenda cultural de la meva web. Fins aviat!  _________________ Lluís Pérez
www.mediona.net |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Josep
Registrat: 04 Feb 2005 Missatges: 45 Ubicació: Mediona
|
Publicat: Dl Set 11, 2006 12:34 am Assumpte: sardanes i altres activitats |
|
|
Molt agrait pel teu interès, doncs sincerament crec que totes les activitats que hem endegat son per que puguin gaudir del local tots els veïns i fins hi tot d'altres indrets, sempre amb bon rotllo, t'ha agraire que facis estensible totes les activitats a les teves amistats.
moltes gràcies
Josep |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|