| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Num023
Registrat: 11 Jul 2005 Missatges: 43
|
Publicat: Dl Ago 22, 2005 10:48 am Assumpte: Ajuda en cas d'urgència. |
|
|
Hola a tothom,
Sóc veï del Terme de Baix i m'agradaria exposar un parell d'anècdotes que m'han succeït durant aquest mes d'agost:
Fa ara ja un parell de setmanes un dilluns a les 7:00 del mati ens truca a la porta de casa el veï molt atordit i espantat. Resulta que la seva dona es trobava molt malament de salut i ens preguntava nerviosament com podia localitzar el metge de Sant Pere, de Sant Quinti o d'on sigui... Bé, la majoria dels nostres veïns són gent gran que tenen certes dificultats, doncs sencillament lo més ràpid i prudent va ser indicar-los cap al Hospital de Vilafranca a urgències i tot es va resoldre.
També per aquestes dates, resulta que vàrem marxar un parell de dies al Pirineu per descansar una miqueta, unes curtes vacances però aprofitoses. Al tornar ens donem compte que el camí davant de casa estava ple d'aigua de dalt a baix, es va reventar una canonada d'aigua al cami i desgraciadament s'estava malgastant aigua, que per cert és tant necessaria. Hem vaig posar en contacte amb els veïns i resulta que ells havien trucat ja la companyia d'aigua, però per ser periode de vacances o fora d'horari d'oficina, els hi sortia el contestador automàtic de la companyia d'aigues. Cal dir que potser varen trucar 4 o 5 vegades i no va haver-hi resposta per part de la companyia. El cas era important ja que feia 2 dies que s'estava perdent aigua doncs pel que sembla es debia haver trencat la canonada tot just marxar nosaltres de vacances. Automaticament vaig mirar la factura de l'aigua on hi figura el número de telf. de la companyia i hi vaig trucar, també ens sortia un contestador on anunciava un mòvil en cas d'urgència. Aquest telf. mòvil també figura en la factura, però aquest en comptes d'estar ben indicat està precisament en lletres petites i a un lateral de la factura. Evidentment he fet un escrit a la companyia d'aigües informant-los de lo succeït i indicant-los de si poden fer un canvi en el format de les factures on clarament es visualitzi el número de telefon d'urgències. Bé, tornant a lo que anava dient... vaig trucar al mòvil indicat en aquell mateix moment (dissabte a les 22:00 del vespre), un noi hem va respondre i atendre correctament, l'endemà diumenge a les 9:00 del matí el problema es va resoldre.
Aquestes dues anècdotes poden semblar bastant ximples, però per a la gent gran us asseguro que els provoca pànic.
On vull arribar...
Bé, m'agradaria proposar de fer un futlletó on s'hi indiqui telèfons d'interès en cas d'urgència del nostre terme municipal, com poden ser hospital, metge, farmàcia, companyia d'aigües, electricitat, etc... Potser el format més adient seria el d'una cartolina imantada que se solen col·locar a les neveres, doncs del que es tracte és de facilitar la feina a gent gran quan s'esdevinguin casos com els esmentats.
És possible que aquests telèfons d'urgència ja estiguin publicats en algun medi escrit, revista, diari, etc... Jo el que proposo és l'edició d'un futlletó específic per a telèfons d'interès o d'urgència. Penseu que en el nostre terme municipal hi ha moltes masies on hi viuen encara molta gent gran que les simples feines quotidianes de cada dia, per a ells poden ser un obstacle.
No m'agradaria pas gens ser mal interpretat, no m'estic queixant dels meus veïns en absolut, simplement faig una proposta per a tots els veïns de Mediona.
Creieu que aquesta proposta és positiva i viable?
Això és tot, salutacions. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Servand Site Admin

Registrat: 21 Gen 2005 Missatges: 384
|
Publicat: Dt Ago 30, 2005 9:40 am Assumpte: Sobre el folletó |
|
|
Si no tinc malament la meva informació a la revista trimestral de l'ajuntament surten tots els n. que demanes no? Si no és així o no us arriba la revista m'ho feu saber.
Moltes gràcies! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Num023
|
Publicat: Dt Ago 30, 2005 11:02 am Assumpte: Info |
|
|
Ok. Ja m'esperaré per veure quan surt la revista trimestral i si ens arriva ho comprovarem. (si no ens arrives ja ho comunicariem, cap problema)
Gràcies per la informació. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Num023
|
Publicat: Dt Ago 30, 2005 11:18 am Assumpte: Telèfons d'interès. |
|
|
Bé, ja he obtingut els telfs de manera ràpida.
Si algu necessita els telefons d'interès del municipi els pot obtenir a la mateixa pàgina web de www.mediona.info, dins la secció "dades d'interès" o bé esperar-se a la revista trimestral. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Servand Site Admin

Registrat: 21 Gen 2005 Missatges: 384
|
Publicat: Dt Ago 30, 2005 11:44 am Assumpte: M'alegro molt! |
|
|
de que el teu problema estigui solucionat. Per cert que no cal esperar-se a que arribi la propera revista ja que a les anterior també hi surt.
Gràcies per tot! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|